Reklamacje i zwroty
Polityka reklamacyjna/zwrotów i formy płatności Instytutu Języków Obcych ENTER
1. IJO ENTER świadczy usługi w zakresie nauczania języków obcych dzieci, młodzieży i osób dorosłych.
2. Klient może zgłosić reklamację do świadczonych usług jeśli:
– ma zastrzeżenia do formy realizacji
– ma zastrzeżenia do formy merytorycznej
– Instytut nie wywiazał się z warunkow zawartych w umowie
3. Reklamacje można składać wyłącznie drogą pisemną, mailowo lub listownie do 14 dni po zakończeniu kursu.
5. Reklamacja powinna zawierać:
– dane osoby składającej reklamację
– nazwę i datę kursu
– powód reklamacji
– proponowany sposób rozwiązania sytuacji.
6. IJO ENTER rozpatrzy reklamacje w ciągu 14 dni od dnia jej złożenia (wpłynięcia reklamacji do siedziby firmy lub otrzymania maila).
7. Przy uwzględnieniu reklamacji Klienta, Firma szkoleniowa Poziom 4 proponuje formę rekompensaty w postaci bezpłatnego wsparcia szkoleniowo-doradczego.
8. Informacja o rozpatrzenie reklamacji jest przekazana Klientom każdorazowo w formie pisemnej, listownie lub drogą elektroniczną.
W przypadku rezygnacji z kursu, Słuchacz lub jego Rodzic/Opiekun prawny zobowiązuje się poinformować pisemnie Instytut Języków Obcych ENTER o rezygnacji z kursu i zapłacić za zajęcia do momentu rezygnacji. Czas rezygnacji z kursu będzie liczony z ostatnim dniem miesiąca, w którym złożona została pisemna rezygnacja. W przypadku gdy zapłata za kurs nastąpiła w formie jednorazowej Szkoła zwraca należność za niewykorzystaną część kursu, obliczoną z uwzględnieniem momentu rezygnacji liczonego według zasad wskazanych wyżej.
Formy Płatności
Przelew tradycyjny na nr konta Santander- 13 1090 1245 0000 0001 4804 2103
W tytule przelewu prosimy podać IMIĘ I NAZWISKO Słuchacza
LUB
płatność przelewem online, w systemie PayU poprzez platformę Langlion.